فرق روش های شناختی جدید با روش مجسم ونیمه مجسم و مجرد
سبكهاي يادگيري ديداري - شنيداري - دست ورزي دانش آموز محور است
روش مجسم نيمه مجسم معلم محور است
در سبكهاي يادگيري (ديداري - شنيداري - دست ورزي) يادگيري عمقي تر و تفاوتهاي فردي بيشتر لحاظ
مي شود و براي ارائه تكليف معلم تفاوت فردي و سبك يادگيري دانش آموز را در نظر مي گيرد.
سبكهاي يادگيري روش مناسبتر و موثرتري براي ارزشيابي توصيفي است .
سبكهاي يادگيري ديداري - شنيداري - دست ورزي پرورش همه جنبه های دانش آموز در همه ي سبكها (تقويت
همه سبكهاي يادگيري ) است ولي در مجسم و نيمه مجسم پرورش همه جنبه های دانش آموز مد نظر نيست
(مثلا دانش آموز كلامي هميشه كلامي باقي مي ماند )
+ نوشته شده در جمعه سوم مهر ۱۳۹۴ ساعت توسط احدی
|