بازخورد در ارزشیابی توصیفی
ارزشیابی کیفی - توصیفی
نکاتی که فکر می کنم یک بار مرور آن جهت نوشتن بازخوردهای پایانی در کارنامه ها باید مورد توجه قرار گیرد:
👇👇👇
📌خیلی خوب:
در صورتی که عملکردهای دانش آموزی در هر درس ، براساس اهداف و انتظارات آن درس و اطلاعات حاصل از منابع و ابزارهایی که در سنجش و ارزشیابی او در آن درس مورد استفاده قرار گرفته اند، نشان دهنده دستیابی به هدف ماده درسی با حداقل نقص و تسلط کامل وی بر فرایند و نتیجه یادگیری خوددو توانایی به کارگیری آموخته ها در موقعیت های جدید و غیر تکراری باشد، رتبه (سطح دستیابی ) خیلی خوب تعلق می گیرد.
📌 خوب:
در صورتی که عملکردهای دانش آموزی در هر درس ، براساس اهداف و انتظارات آن درس و اطلاعات حاصل از منابع و ابزارهایی که در سنجش و ارزشیابی او در آن درس مورد استفاده قرار گرفته اند، نشان دهنده دستیابی به هدف ماده درسی با نقائص اندک و آگاهی وی بر فرایند و نتیجه یادگیری خوددو توانایی به کارگیری آموخته ها در موقعیت های جدید باشد، رتبه (سطح دستیابی ) خوب تعلق می گیرد.
📌 قابل قبول
در صورتی که عملکردهای دانش آموزی در هر درس ، براساس اهداف و انتظارات آن درس و اطلاعات حاصل از منابع و ابزارهایی که در سنجش و ارزشیابی او در آن درس مورد استفاده قرار گرفته اند، نشان دهنده دستیابی به هدف ماده درسی با نقائصی کمتر از انکه مانع یادگیری های موفقیت های بعدی و به کار گیری آموخته ها در موقعیت های مشابه باشد رتبه (سطح دستیابی ) قابل قبول تعلق می گیرد.
📌نیازمند به آموزش و تلاش بیشتر:
در صورتی که عملکردهای دانش آموزی در هر درس ، براساس اهداف و انتظارات آن درس و اطلاعات حاصل از منابع و ابزارهایی که در سنجش و ارزشیابی او در آن درس مورد استفاده قرار گرفته اند، نشان دهنده دستیابی به هدف ماده درسی با نقائصی که مانع یادگیری های موفقیت های بعدی وی باشد رتبه (سطح دستیابی ) نیازمند به آموزش و تلاش بیشتر تعلق می گیرد.
📌نیازمند به آموزش و تلاش مجدد در شهریور ماه:
در صورتی که عملکردهای دانش آموزی در هر درس ، براساس اهداف و انتظارات آن درس و اطلاعات حاصل از منابع و ابزارهایی که در سنجش و ارزشیابی او در آن درس مورد استفاده قرار گرفته اند، نشان دهنده دستیابی به هدف ماده درسی با نقائصی که مانع یادگیری های موفقیت های بعدی وی باشد رتبه (سطح دستیابی ) نیازمند به آموزش و تلاش مجدد در شهریور ماه تعلق می گیرد.
🌸🍃🌸🍃🌸🍃